Z życia szkoły

Kalendarz

Ostatni miesiąc Kwiecień 2018 Następny miesiąc
P W Ś C P S N
week 13 1
week 14 2 3 4 5 6 7 8
week 15 9 10 11 12 13 14 15
week 16 16 17 18 19 20 21 22
week 17 23 24 25 26 27 28 29
week 18 30
Młodzi Przedsiębiorcy - Program - Konkurs.

W ramach zajęć dodatkowych dla młodzieży 11 Uczniów Gimnazjum nr 1 w Opolu Lubelskim przystąpiło do programu edukacyjnego  z marketingu produktów lokalnych pn. "Owocna Komunikacja". Program objął swoim patronatem Burmistrz Opola Lubelskiego w partnerstwie ze Stowarzyszeniem Owocne Inwestycje.
Celem ogólnym programu jest zdobycie doświadczenia i kształtowanie postawy przedsiębiorczej, twórczej, kreatywnej poprzez naukę i praktyczne umiejętności w zakresie promocji i marketingu.
Cele szczegółowe programu:

  • Kształtowanie u uczniów aktywnych postaw i pobudzanie aspiracji społecznych.
  • Wzrost poczucia lokalnej tożsamości konsumenckiej.
  • Wzrost wiedzy na temat lokalnych firm i lokalnie działającej przedsiębiorczości.
  • Rozwój praktycznych umiejętności z zakresu promocji i marketingu gospodarczego.
  • Rozwój postawy przedsiębiorczej młodzieży z terenu gminy Opole Lubelskie

Zajęcia w ramach programu pn. "Owocna komunikacja" są propozycją wzbogacającą wiedzę i praktyczne umiejętności ucznia.Będą oneprowadzone w oparciu o praktyczne wykorzystanie wiedzy we współpracy z praktykami i specjalistami oraz przedsiębiorcami z Opola Lubelskiego w formie ćwiczeń i warsztatów.
Program zajęć będzie składał się z 4 etapów:

  • I etap - teoretyczne przygotowanie z zakresu marketingu;
  • II etap - praca z wybranym przedsiębiorcą w celu organizacji kampanii reklamowej lokalnego produktu, poznanie lokalnego przedsiębiorstwa;
  • III etap - budowanie lokalnej kampanii promocyjnej wybranego produktu - praca w zespołach,
  • IV etap - wyłonienie i nagrodzenie najlepszych projektów marketingowych.

Wyboru dokonywać będzie Jury, składające się z: przedstawiciela władz gminy, przedstawiciela stowarzyszenia przedsiębiorców "Owocne Inwestycje", specjalistę zewnętrznego ds. marketingu i promocji.
Jury podejmie decyzję na podstawie wcześniej ustalonych kryteriów oceny, udostępnionych uczestnikom konkursu.

Podsumowanie programu nastąpi w grudniu 2018r. Życzymy sukcesów naszym uczniom.

Szkolni opiekunowie projektu.