Ważne


Zasady wysyłania materiałów do zamieszczenia na stronie internetowej szkoły

 

  1. Materiały wysyłamy na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
  2. W tytule e-maila wpisujemy NAJLEPIEJ tytuł artykułu (a nie "Artykuł na stronę")
  3. Treść artykułu (OBOWIĄZKOWO TYTUŁ w nagłówku) wysyłamy jako załącznik w formacie doc lub docx (czyli Microsoft Word)
  4. Zdjęcia - maksymalnie 20 - lub inne pliki graficzne (loga, ilustracje itp.) wysyłamy jako ODDZIELNE załączniki, a nie wklejone w dokument tekstowy!!!
  5. Wszystkie materiały dotyczące jednego artykułu wysyłamy JEDNYM E-MAILEM z jednego adresu (gdy mamy za dużo załączników, można podzielić je na kilka części, ale proszę wysyłać e-maile JEDNEGO DNIA.
    Oczywiście można zmniejszyć zdjęcia do formatu 800x600, nie jest to konieczne, ale znacznie skróci czas wysyłania e-maila
    )

Stosowanie się do powyższych zasad znacznie ułatwi pracę redaktorowi strony, a także zmniejszy do minimum czas od wysłania materiałów do ukazania się artykułu.