|
Ważne
|
Zasady wysyłania materiałów do zamieszczenia na stronie internetowej szkoły |
- Materiały wysyłamy na adres
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
- W tytule e-maila wpisujemy NAJLEPIEJ tytuł artykułu (a nie "Artykuł na stronę")
- Treść artykułu (OBOWIĄZKOWO TYTUŁ w nagłówku) wysyłamy jako załącznik w formacie doc lub docx (czyli Microsoft Word)
- Zdjęcia - maksymalnie 20 - lub inne pliki graficzne (loga, ilustracje itp.) wysyłamy jako ODDZIELNE załączniki, a nie wklejone w dokument tekstowy!!!
- Wszystkie materiały dotyczące jednego artykułu wysyłamy JEDNYM E-MAILEM z jednego adresu (gdy mamy za dużo załączników, można podzielić je na kilka części, ale proszę wysyłać e-maile JEDNEGO DNIA.
Oczywiście można zmniejszyć zdjęcia do formatu 800x600, nie jest to konieczne, ale znacznie skróci czas wysyłania e-maila)
Stosowanie się do powyższych zasad znacznie ułatwi pracę redaktorowi strony, a także zmniejszy do minimum czas od wysłania materiałów do ukazania się artykułu. |
|
|
|
|